scratches


 

All what I got, I found in the teachings of yoga. Just like that,  all your life’s experiences set down in black and white. Does it mean something, all the thoughts, feelings, pain and joy .. does it mean something, if someone have already understood everything and written about it. Now I know that all  knowledge perceived just as a theory. The most interesting in practice. Nobody better than I can’t explain me what it means to love, what taste of the pistachio ice cream and how many pieces can leave the pain. You have just a taste of it. It’s  a memory, which always reminds me that I'm alive. I changed my attitude towards the past. Yesterday's big insult, today it's  just a dust. I was lucky to go through what I've gone through, meet the people I met, and to love those whom I loved. It does not matter today. But it’s very important, that it was.  This is my way, which brought me on the right road, without signpost. But I know where I came from and where I want to be.

Все к чему я пришла, я нашла в йоге. Вот так просто, на листе, черным по белому написан весь твой жизненный опыт. Тогда стоит ли он чего-то, все мысли, ощущения, боль и радость..стоит ли опыт хоть что-нибудь, если до тебя уже давно всё поняли и написали. Теперь я понимаю, что все прочитанные знания воспринимаются просто как теория, которую учишь в институте. Самое интересное в практике.  Никто лучше меня не может рассказать мне, что значит любить, какой вкус фисташкового мороженого и сколько осколков может оставить боль. Это нужно попробовать, это память, которая всегда напоминает мне о том, что я живая. Поменялось мое отношение к прошлому, то что вчера было большой обидой, сегодня просто пыль. Мне повезло пройти через то, через что я прошла, встретить тех, кого я встретила, любить тех, кого я любила. Это не имеет значение сегодня, но очень важно, что это было. Именно в тот момент. Это мой путь, который вывел меня на правильную дорогу, без указателей. Но я точно знаю от куда я пришла и куда хочу попасть.


                                                                     Anet
                                                                       xo

Комментариев нет:

Отправить комментарий